Alla inlägg under oktober 2010

Av Christel Lindqvist - 26 oktober 2010 15:27

Känns verkligen i luften att det är höstväder.. skönt tycker jag, härliga dagar med mycket sol.. Har haft lite svårt att bestämma mig om en sak men idag har jag fattat ett klokt beslut tror jag.. En del blir nog ledsna på mig men det går över, finns alltid nån annan som kan ta över, tycker att jag har gjort mitt så är det bara. Vill tänka lite på mig själv oxå och att jag ska må bra   

Hela denna dag har varit underbar tills ikväll blev så rädd så att jag skaka men va ska jag va rädd för, sen blir jag bara så ledsen oxå trodde vi skulle umgås lite me varann men inte ikväll tydligen... jag kämpar som bara den men just idag hade jag vilja vart nån annan stans. Någon sa till mig att jag är stark men det är jag inte alla gånger..

Av Christel Lindqvist - 21 oktober 2010 21:56

Möten o åter möten undrar när dom tar slut.. men blir det nåt vettigt sagt eller bara en massa som man tycker bara. Jag hoppas att det händer nåt annars ingen mening o gå på dom..

Av Christel Lindqvist - 15 oktober 2010 12:35

Ibland känns det bara för jobbigt.. men jag blev glad när jag fick hämta mitt paket på Far Inn kändes något bättre.. Ska väl inte tänka på allt huvet blir alldeles fullt .. men en del saker går bara inte att släppa....

Av Christel Lindqvist - 12 oktober 2010 20:59

Satt i bussen och bra vänta tills vi va framme men till slut kom vi på båten   god mat och så underbara vänner att umgås med kan det bli bättre. Mycket folk va det men det va bara skojigt... Sen bodde jag me två helt underbara filurer, bara säger det inte har man tråkigt då heller, handla lite på taxfreen lite gott är man ju tvungen o köpa.. Synd att bara tiden går så fort när man har roligt..

Av Christel Lindqvist - 7 oktober 2010 19:20

Jobbat några timmar idag, kände mig så trött vet inte vad det är me mig.. Sen fick jag reda på en sak som har hänt, det knöt sig riktigt i bröstet ska jag säga.. Men nu tror jag att det gick bra i alla fall.. Man ska inte va så egen o klara allt själv, kan faktiskt gå riktigt illa .....

Av Christel Lindqvist - 3 oktober 2010 21:19

Idag har det varit en bra dag   när man jobbar med vissa så går det hur bra som helst behöver aldrig oroa sig att det blir nåt ogjort. Känner mig faktiskt rent av hur glad som helst    

Av Christel Lindqvist - 2 oktober 2010 21:16

Idag känns det ska jag säga, jobbat stenhårt är så trött ska väl ta mig en dusch kanske    det kommer att kännas så tomt när min yngsta oxå flyttar hemifrån, hur ska det gå... vad ska man göra, kommer nog att vara ledsen ett tag men det går över. Jag är glad för hennes skull   

Av Christel Lindqvist - 1 oktober 2010 11:25

Idag kommer det att bli en underbar dag ...    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards